mondom, ha van mit

mondom, ha van mit

kritikusok

2014. december 04. - Dinamuki

Ma megnéztem egy filmet a moziban ("Körberajzolva"), vígjáték, kellemes meglepetés, félig életszagú, félig krimi/komédia. Elolvastam pár kritikát, hátha valakinek sikerült pontosabban megfogalmazni, mint nekem, hogy miért tetszett a film. Sajnos mind a három kritika csalódást keltett. Csak az egyikben találkoztam egyáltalán azzal, ami miatt nekem tetszett. Tele voltak aprólékoskodó okoskodással, összehasonlítgatással más filmekkel, számomra teljesen szubjektívnek tetsző ítéletekkel. Szerintem lehetne úgy kritikát írni, hogy kevéssé legyen szubjektív, ne legyen okoskodó, és az olvasó megtudjon belőle valamit, amit addig esetleg nem fogalmazott meg egész pontosan magában.

A bejegyzés trackback címe:

https://mondom-ha-van-mit.blog.hu/api/trackback/id/tr196957739

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása